"I will survive!"

 2011.06.22. 00:51

 Még mielőtt jönne a Buenos Aires post lesz egy anti-bölcsességfog hadműveletem, mert a kis pofikámban nincsen elég hely. Ma kaptam meg az elő injekciót, hogy javuljanak a túlélési esélyeim utána, ettől függetlenül ha kapufa lenne a vége akkor köszi, hogy olvastátok ezt a blog-ot és bocsi, hogy csak 4 bejegyzést élt meg, esküszöm nem rajtam múlt.

Amúgy milyen érdekes, hogy ebben a dologban hirtelen milyen pontos lettem, hogy másodpercre pontosan szedem az antibiotikumot, akár mennyire utálom a tűt nem sumákoltam el és beadattam. Na jó de a védőnő se volt semmi. Mondjuk elég gáz is nekem, hogy férfi létemre egy ilyen apró kis tűtől behisztizek és a para amit még hozzá levágok! A patikában is amikor megvettem a vakcinát volt ott egy lány (aki pechemre jól is nézett ki) és ott pakolászás közben hallotta, hogy mit összepánikolok meg a tengernyi kérdésem és megkérdezte, hogy mi a pánik tárgya. Mosolyogva és bólogatva csak annyi volt a válasza, hogy "Férfiak...! Nagyon gyengék... nagyon...!" Ebben a kérdésben nem tévedett nagyot nő létére. :) Nem vagyok hisztis de az ilyen és ehhez hasonló témákban teljesen ki tudok borulni és 8x eltemetem magamat. Fájdalomtűrés és társai dologban tényleg van mit tanulni a nőktől, szóval teljes tiszteletem a tiétek lányok! DE CSAK EBBEN!!! :))) Visszatérve a rafkós védőnénire, összecsípte a bőrt és egy picit megszúrt és azt mondta, hogy kész is van -erre mit csinál a szervezet?- persze, hogy ellazul már nem görcsölsz, nincs veszély és BUMM mint a tigris a susnyásból! A bestia ezután támadott élesben. Respect! Így még nem basztak át. Tehát ha szerdán túlélem a dolgot akkor csütörtökön lesz post is, ha nem akkor a pénzt amit virágra meg szalagra költenétek inkább igyátok el és csak 1 percre gondoljatok rám, higgyétek el nagyobb élmény lesz nektek is! Én is ezt tenném! :)))

Címkék: para pánik fájdalom férfiak nők hiszti fogorvos bölcsességfog inyekció

A bejegyzés trackback címe:

https://enelfindelmundo.blog.hu/api/trackback/id/tr723004785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iduka12 2011.06.22. 19:28:59

Izgulok!!!Családi probléma!
Pali! Nem elég nagy a pofikád:DDD
süti beállítások módosítása