Guess who is back?????

 2012.07.10. 00:51

SORRY 4 D WAIT.jpg

I AM BACK!!!!!!!!!!!!!!!!! Hát igen 8 hónap az 8 hónap, annyi idő alatt már majdnem ki lehet hordani egy gyereket! Na jó ezzel még viccelni se szabad! :) Szóval maradjunk annyiban, hogy sok idő. Ugye nem volt blog, mert nem volt laptop (az okok ismertek, hogy miért nem volt, szóval nem részletezném újra, mert ha csak rágondolok kifordul a szemem és habzó szájjal verem magamat a földhöz...) Lépjünk is túl ezen és gondoljuk csak a szép, pozitív dolgokra. Most hogy az eszköz adott nincsen mese folytatni kell, amit annó olyan nagy hévvel elkezdtem. Nem is szeretnék adósotok maradni az élmény beszámolókkal, amiket igértem tehát kezdjünk neki és hagy szóljon!

I'm back.jpg

Kezdjük a legfontosabbal, először is március óta azaz már 4 hónapja új helyen élek. Mondjuk ennek előzménye is van, hogy miért. Már Decemberben elkezdtem szervezni, hogy lelépek innen, mert már elegem volt/van/lesz mindenből és mindenkiből. Elkezdtem kutakodni és sikerült elérnem a Royal Caribbean Crusie Line-nál, hogy legyen egy  állásinterjúm. Meg is mondták, hogy mikor lesz itt egy hajójuk Buenos Aires-ben és hogy ekkor és ekkor menjek fel a fedélzetre. Mivel nem volt öltönyöm, ezért gyorsan elrohantam és meg se álltam Christian Lacroix divat boltjáig, ahol mondan se kell 1,000 USD felett kezdődnek a dolgok... Nem érdekelt egy életem egy halálom ezen ne múljon, max elmarad a decemberre tervezett pokerezés (mai napig nem gyógyultam ki annak ellenére, hogy már majdnem hogy 1 éve nem játszottam). BUMM ÉS FELVETTEK! (eszetlen nagy királynak éreztem magamat és visszagondolva az öltönyön nem múlt semmi...) Elkezdtem csinálni a papírokat minden szir-szart amit kértek és az orvosi papírok maga volt majdnem 100 rugó... Plusz 140 USD vízum... Már csak a C1/B amerikai vízum volt hátra, amikor is a kedves 'american officer' közölte, hogy kis pajtás lófaszt kapsz te nem vízumot. Az ok az az volt, hogy már több mint másfél éve nem élek Magyarországon és hogy ennek következtében fenáll annak a veszélye, hogy nem fogom elhagyni a Lehetőségek Földjét és ott maradok a nyakukon. A poén az egészben, hogy a nő osztrák volt!!!! Mert ha még egy kretén jenki mondja de nem egy osztrák nő, úgy hogy szerződésem volt meg minden... Ezek után amerika úgy bekaphatja ahogy van. Még az se hatotta meg őket, hogy 2010-ben voltam Vegas-ban sőt még hamarabb hagytam el az országot 2 nappal, mint ahogy terveztem... A sors nem akarja, hogy oda menjek, szóval sodródom tovább... Ezt pedig a kedves osztrák nőnek szeretném küldeni sok sok szeretettel:
fuck-you.jpg

Rendben ezen nagy nehezen át tettem magamat és úgy döntöttem, hogy még egy évet lehúzok itt akármennyire is fájdalmas lesz. Erre ősbarom barátunk Roberto elkezdett cirkuszolni, hogy nem fizetem a tv-t csak az internet és merem ezt az aljas szemétséget úgy csinálni, hogy se tv-m nincsen se a kábel nincsen bekötve a szobámba. Hát egy igazi féreg vagyok én is így érzem. Aztán már internetet se fizettem, mert ha már nincsen gépem akkor minek? A telefonommal meg betudtam fogni egy ingyenes Wi-Fi spot-ot és kész. Majd még azzal fokozta a hangulatot ez a két kretén, hogy miután feltörték az ajtót megvették a létező legolcsóbb és legszarabb zárat és barom Pato-nak sikerült úgy bezárni, hogy az aztán többet nem nyílt ki. Majd este 10kor kihívták a lakatost aki potom 40.000 Ft-nak megfelelő összegért kinyitotta az ajtót. Ezek bent a lakásban én meg kint. Küldtem egy sms-t ennek a vad embernek, hogy én addig a pizzériában leszek szóljon ha történik valami. Nem fogok órákat várni az ajtó előtt. Ebből is cirkusz lett, hogy mit képzelek én meg stb stb Majd sikerült az i-re felraknia a pontot azzal, hogy ki kell festeni a lakást és ezen a témán kezdett el pörögni mint majom faszán a stanyecli, mondom egy nagy örvös maci faszt fogok én arra pénzt költeni, hogy ezt a trágyát kifessük. Így két héten belül találtam lakást és le is léptem.
Mondjuk az se volt egy séta a parkban. Itt garanciához van kötve a bérlés, magyarul kell találnod egy kezest aki válalja, (ha nincsen akkor nem adják ki vagy olyan áron, hogy hagy ne részletezzem...) hogy a saját házát adja fedezetnek ha netán a kedves lakó nem fizetné a lakbért, hogy legyen kin behajtani. Mondjuk ha nincs ismerősöd akkor ez esélytelen, szerencsére a cég ahol dolgozok adott.
myphoto.jpg
Összegezve megszabadultam Pato-tól, az alkesz David Guetta-tól a.k.a. Roberto és magától attól a félig gettó környéktől, ahol másfél évig éltem és havonta lelőttek valakit. Nem is tudom elmondani az érzést, hogy ez milyen. Az biztos, hogy felbecsülhetetlen dolog, hogy a kajád amit veszel még ott van a hűtöben, vasárnap reggel 8-tól nem üvőlt a dark metal, télen nem fagy be a segged és nem kell egy elmebeteggel és egy neoritikus idiótával laknod és természetesen nem tartasz attól, hogy mikor rabolnak ki újra otthon a lakásodban. Olyan szintű a változás, mintha Trabantból egy SLK Merci-be ültem volna át. Most már Caballito-ban lakok azaz geometriailag a város közepe. Minden közel van kivéve a munkahelyet 1 óra 20 perc oda és ha szerencsém van ugyanennyi vissza. A forgalom az gyilkos egy ekkora városban. De megér mindent, hogy egyes egyedül vagyok.  A környék:

IMG_2516.JPG

IMG_2517.JPG

Ilyen a kecó belülről. Egy kis lyuk de az enyém és nagyon bírom! :D

IMG_2576.JPGIMG_2575.JPGIMG_2575.JPGIMG_2574.JPG

Amint látjátok nem egy Penthouse. 1 szoba, 1 kicsi konyha és fürdőszoba az egész 18 nm összesen. Egy embernek bőven elég takarítani még így is sok. 4.-en lakom nem is vészes, a ház biztonságos van egy portás aki a házban lakik szóval mindig itt van 24 órában. A környék tele van buszmegállokkal, itt van egy metromegálló is tőlem 5 utcára. Szemben velem egy mini Wallmart, három utcára egy Jumbo (otthon Auchan) a főbejárat mellett egyből egy zöldséges. Gyalog 5 percre van tőlem Avenida Rivadavia. Ez nagyon 'kemény' sugárút már csak az adatai miatt: 35 km hosszú és 0-27.000-ig van a számozása. Én a 4500-as magasság környéken lakozom.245px-Mapa_Avenida_Rivadavia.jpg Mondanom se kell, hogy iszonyat forgalmas és minden van rajta. Szóval összevetve a dolgokat logisztikailag számomra tökéletes helyen vagyok. Meg már csak azért is, mert ez a környék csak gazdagok vagy nagyon erős középosztálybeliek lakják. Mi a fene, hogy fel vitte már az Isten a dolgomat, mi??? Hehe. Mondjuk nem fog sokáig tartani csak decemberig de hogy miért azt majd később. Szóval ennyit a 'lokéjsönről'. Szerencsém volt ebben is, hogy így megtaláltam.



Nézzük mi a helyzet más téren. Gondolhatjátok, hogy a Salsa-nak úgy a 5 óra után annyi lett de ez várható volt. Nem azt mondom jó dolog de sokkal hasznosabban is el tudom tölteni az időmet. Jelenlegi szerelem az a kettlebell, amit már négy hónapja kenek. Qrva jó, akinek van módja rá az menjen rá, mert valami szenzációs. 12 Kg-ossal kezdtem és picit több mint 3 hónap után végre sikerült elkezdeni edzeni a 16 Kg-osal. Senki ne kezdje el egyedül otthon, meg majd jól letöltöm a DVD-éket és abból megtanulom című műsor. Nagyon veszélyes egy rossz mozdulat meg hülyeség kiugrik a vállad, pecsípődhet a hátad és millió dolog. Szóval szigorúan edzővel kell elkezdeni utána ha már megtanultad, akkor az benne a szép, hogy akkor és ott csinálhatod ahol a kedved tartja. Mindenkinek jó: kövéreknek, mert fogyni fognak tőle vékonyaknak meg, mert egy kis izmot pakolnak magukra, szóval szuper. Figyelem az otthoni edzéssel, nekem sikerült leejteni a 12 Kg-os kettlebell-t és szépen faszán bezúzta a járólapot mint ahogy azt kell. Ha otthon volt az alattam lakó azt gondolhatta, hogy pár másodperc és megjelenek a plafonból, mert akkor hangja volt mint egy agyúdördülésnek. Éppen amikor Clean-t csináltam, akkor bambultam el egy pillanatra és szaladt ki a kezemből. Azóta sikerült befoltozni egy anyaggal, aminek nem tudom magyarul a nevét de ha nem keresed kifejezetten, akkor nem szembetűnő, szóval profi munkát végeztem. Azóta már nem edzek otthon, pluszba még extrának bömbölt a Rammstein. Arra a legjobb kettlebell-ezni, nekem nagyon bejött. Szoktam is mondani, hogy szerencsés emberek a szomszédjaim, mert jó zenéket hallgatnak ha akarják ha nem, erről én gondoskodok! Most éppen Ganxsta Zolee-hoz szoktatom őket. Szépen lassan adagolom a dolgokat. :)
lance-swing.jpg                  Lance Amstrong kettlebell-ezés közben

Visszatérve az edzésre, mellette elkezdtem zsákolni (box) is. Mondjuk azt nem rég, kb 3 hete kezdtem el és még nagyon az alapoknál járok, mint pl.: alapállás meg, hogy hogyan mozog a csípő meg a láb ütés és rúgás közben. Szóval izgalmas meg tetszik, mert nem könnyű, gyakorolni kell és egyben kihívás is hogy rendes megtanulod. Akinek felkeltette az érdeklődését a kettlebell és járólap aprítás azoknak itt egy link és persze lehet guglizni ezerrel ezenfelül. Még annyit, hogy itt Argentínában nincsen RKC, itt IKFF-elv van terjedőben, akinek Steve Cotter az arca (ex-RKC-és). Bocs Pavel! :)
Aztán még heti kétszer járok kosarazni, szóval full-ba megy a sport. Egyedüli nap amikor nem csinálok semmit de semmit és kockulok az a kedd. Mivel iszonyat függőséget tudok kialakítani a laptop-ommal, így ba vagyok korlátozva, hogy csak hétvégén és munka szüneti napokon van gépezés. Nem lesz könnyű menet. A számítógép hiánya az olvasás mellett olyanra is rávitt, hogy elkezdtem edzés naplót vezetni. Hogy milyen gyakorlatokat csináltam. miből mennyit és egy kis megjegyzés a végre, hogy hogy ment meg mit vettem észre. Május óta vezetem eddig hibátlanul. Nem tudom, hogy mire lesz jó de van, legfeljebb egy emléknek jó lesz.

Így most elsőnek ennyit. Aztán a következő post 2 héten belül lesz valamikor várható. Abban jobban kitérek majd jobban az országra, mert ugye, így 2 év után már jobban és máshogy látja maga körül a dolgokat. Összeszedem, hogy miben jók és hogy miért nem élnék itt annak ellenére, hogy itt élek de már csak 5 hónapig subidubi!!!!!! :D

U.i.: Ja, volt barátnőm 2 hónapig és ugyanannyi időbe tartott megszabadulni tőle, kemény volt majd bővebben a következő post-ban... (Azért a nők kattantabbak mint a férfiak...)

Címkék: életmód kettlebell élmények albérlet egyedül buenos aires argentina

A bejegyzés trackback címe:

https://enelfindelmundo.blog.hu/api/trackback/id/tr354638433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

conormcload 2012.12.25. 23:29:21

Üdvözlöm! Kiváncsian vártam a fejleményeket, de valahogy elvesztettem itt a fonalat. Engem érdekel, hogy hogyan tovább... Minden érdekel ami Argentína..:-)
süti beállítások módosítása