Ezt is megéltük...

 2011.08.14. 23:25

..., hogy sikerült erőt venni magamon, hogy ez a post megszülessen. Félre értés ne essék, szeretem írni ezt a blogot de azért kib@szott melós. Igaz ez nincsen akkora meló, mint Szájer Józsinak iPad-en írni a magyar alkotmányt de higgyétek el nekem se 2 perc mire megszületik egy post! :)  Amikor belekezdek észre se veszem magamat és 3 órát simán elb@szkódok képek keresésével meg ezek a saját szerkesztésű videók se 3 egér kattintásból lesznek készen, amikkel támadni fogok. Most nagyon rákattantam erre az Instagram nevezetű Apple alkalmazásra és tökre bejön ez a fotózás, szóval a jövőben a guglis képek mellett lesznek myself made képek is. Pont egy lány barátom mondta (Hello Adri :) hogy azzal lehetne nagyon feldobni a blog-ot, hogy saját  gyártású fotókat publikálnék. Igaz ezt még a blog indulásakor mondta, ugye én meg iszonyat kőagyú vagyok és csak most esett le a fa tantusz, hogy lehet tényleg igaza van és ráadásul még tök jó buli is lenne. Elég komoly energiákat és időt kezdek beleölni ebbe a blog-osdiba és a Google Analytics alapján kezd egy nagyon szép kis rendszeres törzsközönség kialakulni. Köszönöm minden olvasómnak, ti vagytok a legnagyobbak! :) Na nézzük, hogy mi történt mostanában!

Nem rég volt téli szabadságunk, igaz én nem éltem vele inkább elmentem dolgozni és csak 2 napot vettem ki. Persze nem azért, mert maga Alekszej Grigorjevics Sztahanov reinkarnálódott bennem, hanem természetesen a mocskos extra anyagiak motiváltak, meg persze nem volt kedvem egész nap otthon lógatni a tökömet és semmit se csinálni, csináltam ezt eleget otthon. Természetesen extra juttatás nélkül maradt volna a lógatós forgatókönyv, azért még nem hülyültem meg ennyire, hogy ingyen dolgozzak! :) A lényeg ami lényeg ugye itt tél van, jó ezt otthoni értelemben nevezhetjük egy durci ősznek, mert ezt a telet lazán pulóverben és spaka, sál kombóval vészeltem át. Mondjuk ez nem azt jelenti, hogy itt télen 16 fok lenne, hanem én vagyok egy állat, aki ha télen süt nap és 12 fok van képes vagyok egy rövidujjúban flangálni. Mintsem jobb bizonyíték arra, hogy előzőéletemben jegesmedve voltam, hogy 14 évesen Svédországban voltam egy ilyen interchange programban 2 hétig és volt egy kirándulás, erdők, hegyek, tavak. Ott nyár volt, ami egy erős 22 fok, ki ment bele a 15 fokos tóba? A svédek és Palika ki más ha nem én. Snowboardozni is -8 fokban és hófújásban szeretek. A lényeg, hogy itt télen a legdurcább az nappal 5-8 fok és este 1-4 fok. Itt ezek meg jó hogy nem két kabátot vesznek fel, jönnének csak Magyarországra, amikor néha befigyel egy ilyen -15 vagy -18. Szegény Brandon még rosszabbul viseli ezt a telet mint a helyiek, szerintem Miami-ban az egyetlen élménye a hideggel kapcsolatban az az volt, amikor a mélyhűtőben kutorászott a pizzája után. Most már javul az idő jön a tavasz s majd a nyár! Téli szabadságon Pato haza ment a szülőmetropoliszába (3000 lakos), ami délen van Neuquen-ben, ahol azért már van hó meg kemény mínuszok. Mondom neki, hogy hozzon mézet onnan, mert azt hallottam, hogy ott jó. Erre az állatja vett 4 kg!!!! mézet és 6 üveg bort és azzal jött vissza Buenos Aires-be buszon 1500 km-ről. Pontos definiálás nélkül nem szabad kérni tőle semmit. Ennek a téli szünetnek annyi előzménye és extrája van, hogy a munkahely biztosít ebédet, amit úgy kell elképzelni, hogy van egy nagy konyha és két ember azért van felvéve, hogy harmincunkra főzzön. Nem kis meló, főleg, hogy az Őrült Kacsa annyit eszik, mint Fekete Laci, amikor tömegnövelésen van. Sok új neve van Pato-nak de a "Tiburon Blanco" azaz Fehér cápát én adtam neki emiatt, mert vagy bélférges vagy egy fekete lyuk van a gyomra helyett. Nekem ne mondja senki, hogy egy 185 cm magas és 68 kg-os ember ennyit tud megenni egyszerre, mint egy afrikai falu évi élelmiszer készlete. 8 rántott húst simán bever és ezt nem mesélték hanem én láttam a saját szememmel. Na nem is ez a lényeg, hanem mindenki úgy spórol, ahogy tud és ezzel nincs is baj és Mr. Pato mindig haza hozza a maradékot. Most egy olyan csavart tett a szürke hétköznapokba kedves barátunk, hogy a bolognai spagetti fazékban ott hagyta nálunk a konyhában és mint aki jól végezte dolgát lelépett 9 napra. Természetesen ez kiverte nálam és Roberto-nál a biztosítékot. Én meg ugye elég kreatív ember vagyok és beleb@sztam az egészet két nejlon szatyorba fazekastul, fakanalastul és az ágyán landolt ez a kis meglepi, hogy amikor visszajön legyen min gondolkodnia. Ekkora madár azért nem vagyok, hogy fogom és eltakarítom utána vagy amikor haza jön elkezdem neki ecsetelni, hogy "Figyelj már ilyet nem szabad meg nem illik meg bla-bla-bla" Ez olyan lenne mintha, amikor a kiskutya bekakil és másnap nyomod az orrát a kakijába, szerencsétlen nem értené, hogy ez miért volt. Magyarul drasztikus megoldásokra van szükség és ez hat meg a Bayer Aspirin.

Másik húzása is igen komisz volt. Reggel fél zombi állapotban keresem a cukrot, emlékeztem rá, hogy van 3kg a konyhában a polcon... Erre mi fogad??? Egy evőkanálnyit se találok. El kellett utazni 4 napra és a buzija elvitte magával mind a 3 kg-ot a mate-ja miatt. Mondom neki, hogy miért kellett elvinni az egészet? Erre a válasz és tovább nem is lehet vitatkozni: "Mert én vettem!" ja így minden tiszta, mert ahova mentél ott nincsen cukor és 3kg-ot kell vinni 4 napra...! Ezek azok a pillanatok, amikor azt kívánom, hogy anyádék is inkább mentek volna moziba aznap este... Külön kis konyhát rendezett be magának a saját szobájában az állatja. Ok megértem neki, most ilyen körülmények között lakni olyan, mintha én a Hilton-ba költöznék és ott laknék az elnöki lakosztályban de azért álljon már meg a fáklyás menet. Ha rajta múlna itt macskák dugnának a konyha asztalon meg disznó röfögne a balkonon és ha kinyitnád a szekrényét csirkék repülnének ki belőle. Múltkor is kib@sztam a hűtőből a több mint 8 napos cuccait. Most éppen a villany lekapcsolásra tanítom már egy hete, még nem történt áttörés. Szerintem Pavlov kutyájával már rég kenterbe vertem volna és a kutya nem csak lekapcsolni tanulná meg a villanyt de még ki is cserélné az égőt ha kiég... Persze ha CIA-és módszereket alkalmazhatnék és áramot vezethetnék a tökeibe, amikor nem kapcsolja le szerintem csak napok kérdése lenne és megoldódna ez a problémám elég gyorsan. Sajnos azokkal a lapokkal kell játszani, amit az élet oszt, apropó erről jut az eszembe:

A medve, a róka, a farkas és a nyuszika kártyáznak az erőd szélen. Félig mérgesen felhorkan a medve:
-Ha még egyszer észreveszem, hogy ha valaki csalni próbál, akkor beverem azt vörös sunyi pofáját!

Roberto-val elegünk lett ebből a kreténből, szóval lakás csere lesz inkább fizetek érte de ezzel a rohadt töklámpa fejűvel nem lakok többet. Meg amúgy is itt lakunk a gettótól 10 percre, meg már a lövöldözésre se tudok olyan jól elaludni. Mondjuk mostanában lenyugodtak biztos jön a tavasz, ilyenkor nem szeretnek lövöldözni. Lényegtelen semmin nem változtat, elegünk van már, tehát váltunk. Ha minden igaz december-januárban következik be a váltás és irány Palermo ott fogunk burzsujkodni. Kíváncsi vagyok, hogy mit fog kezdeni magával ha lelépünk meg hogy hogyan fog élni tutira be kéne szerelni egy kamerát oda, na az lenne az igazi Való Világ. Még van egy hatalmas szólása Pato gyereknek ez a "Pasa nada vieja!" ami annyit tesz magyarra, hogy "Nem lesz semmi gond öregem!" na amikor ezt mondja, akkor jobb ha futsz, menekülsz elbújsz a föld alá, mert akkor biztosan valami össze fog törni, le fog zuhanni vagy be fog csapódni. Életveszély ez a figura. Amikor utoljára ezt a mondatot hallottam tőle, akkor egy áram alatt lévő játékgép alól szedtük ki, ami ráborult. Sajnos pont nem abban a szögben volt a kamera és nem lett megörökítve az utókornak... Én is egy rohadék vagyok, mert először a röhögés tört ki belőlem és csak azután kezdtem bele a mentő hadműveletbe. :) Az is nagy volt, amikor egy folyónál voltunk és kérdezi tőle az egyik főnök srác, hogy "Tudsz úszni?" Erre jön a válasz "Na dale vieja, seguro que si!" azaz "Naná, hogy igen!" Mondanom se kell úgy húztuk ki a vízből, mert majdnem belefulladt. Mondjuk amekkora orra van erre én nem láttam esélyt de azért kihalásztuk, nem volt senkinek se kedve magyarázkodni a helyszínelő rendőröknek meg a halottkémnek. Még 100 ilyen stroy-t tudnék róla, nagyon nagy forma a csóka. Egy kis ízelítő belőle! :) Ez a 1:30 perc majdnem, hogy 5 óra b@szakodás volt a Windows Live Movie Maker-el, szóval úgy nézzétek! Akkor a várva várt alkotás:

 

Most így hirtelen annyi minden történt, hogy valószínűleg pár napon belül jön a következő post is. Az most várhat egy kicsit. Ami most érdekes és most aktuális az az, hogy itt most zajlanak a választások és ha azt gondoljátok, hogy nálunk egy őrület, akkor most megnyugtatok mindenkit, hogy mi hozzájuk képest csendes elmebetegek vagyunk. Itt már választások előtt 1!!!! évvel beindul a kampány gépezett és tele vannak szórva az utcák, a falak, az újságok a sok hazugsággal meg ígérettel, még szerintem a nyilvános budi véce léce alá is jut egy kis flyer. A jelenkori hatalom nagyon be van betonozva, mint nálunk az MSZMP volt. Argentína jelenlegi miniszter elnöke: nő... szóval sok jót eleve nem lehet várni. Természetesen a napi 1,5M USD szerény napi bevételéből ez még sokáig így is marad, mert van lekvár, amiből lehet kampányolni. Mondjuk engem az itteni politika iszonyat hidegen hagy, otthon is csak annyira érdekelt, hogy megnéztem a HírTv-ét este és aztán annyi. Igen ilyen szélsőségesen tájékozódtam, sőt még kuruc.info-t is szoktam olvasni hozzá, természetesen ezután azonnal átnézem a friss híreket a napiszar.com-on is, hátha valami ismerős felkerült. Mondjuk otthon se néztem TV-ét és itt sincsen TV-ém amióta itt vagyok azaz 1 év 2 hónapja. Amúgy is csak filmeket meg sorozatokat nézek, amiket letöltök a többi kényszer kábel sz@r nem is érdekel. Visszatérve a helyi politikai dolgokra, ami még ennél is durvább, hogy itt kötelező szavazni elmenni, mert ha nem büntetés von maga után. Ez milyen kemény már hogy kényszerítve vagy hogy élj állampolgári jogoddal, akkor lehetsz felmentve ez alól, hogy ha lakóhelyedtől 500 vagy annál több kilométerre vagy. Megnézném, hogy ezt otthon hogyan tudnák bevezetni vagy milyen cirkuszok lennének belőle. Uruguay-ban még pénz büntetést is kiszabnak. Ez a demokrácia gyerekek, van mit tanulni! :) Olyan szinten komolyan van véve a dolog, hogy vasárnap van a szavazás és szombat este 8-tól vasárnap este 8-ig tilos az alkohol árusítás és kiszolgálás. Azt hinnéd, hogy sz@rnak rá, hát nem, nagyon komoly veszik, mert komoly büntetést szabnak ki arra a boltra, étteremre, szórakozóhelyre, ahol ezt megszegik. Például a diszkók ki se nyitnak, mert nincsen értelme, miből lenne bevétel... Persze egyedül ki az, aki nagy ívből és magasan és permetes fossal lefossa, hát igen a kínai boltosok. Nálunk "jó" minőségű ruhában utaznak itt pedig ABC-ben persze attól még hogy Argentínában bizniszelnek a sz@r nem válik arannyá és a 2 hónapja lejárt zamatosságú termékeket nem nevezhetjük ritkának a polcaikon és akkor szerencséd van ha csak 2 hónapja. Meg a visszajárót biztos, ami biztos alapon át kell kalkulálni szorobán táblán, mert kis komiszak és jaj elnéztem meg "No entiendo!" nálunk "Nem érteni!" rövid kis megfelelőjét olyan jól forgatják, mint Luke Skywalker a lézerkardot. Őket nem érdekli semmi csak a KP, szóval alkohol kell tilalomkor? No para tessék vigyed alapon nekik mindegy csak a bolt menjen. Bocsi Yin de semmilyen téren nem tudok egyet érteni ezzel az üzlet politikával és nem azért, mert kínaiak. Felőlem akár hottentotta pigmeusok is lehetnének csak jelen világban ez nem rájuk jellemző. Az is igaz mindenki úgy boldugol de akkor szóvá is teszem a véleményemet! Mostanra ennyi nem sokára jelentkezek, addig lájkoljatok és kommenteljetek ezerrel, mert ez tartja életben a blogot és bennem a lelket és egyébként is nektek íródik! :)

Címkék: videó szavazás alkohol választások argentína tél vicces őrült hideg élmények tilalom lakótárs

A bejegyzés trackback címe:

https://enelfindelmundo.blog.hu/api/trackback/id/tr303153798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása