The visitor... 2/2

 2011.09.28. 23:30

  Akkor íme amivel még adós voltam erre a hónapra. :) Igen, Laci már lelépett és ahogy már említettem ez egy igen gyors villámlátogatás volt itt a harmadik világban, ettől függetlenül én még mindig elmehetek a sunyiba, mert ezalatt a pár nap alatt többet látott, a városból ahol élek mint én az eddigi itt tartózkodásom alatt. :) Mondjuk most jön a tavasz és már full-ba megy a jó idő, tehát rákapcsolok egy kicsit a hiánypótlásra és mindezt fotókkal is fogom dokumentálni és természetesen nem a google-ról fogom letölteni őket. Valószínűleg még december-januárig tart a "világ végén" kiküldetés, mert elegem lett ebből a latin életérzésből, mégis csak kiderült, hogy európai vagyok és ezt az argentin valóságot, ilyen tömény mennyiségben nem nekem találták ki. Most gőzerővel munka keresés van, aztán majd meglátjuk, hogy mire jutok. Egy biztos egy darabig nem ezen a kontinensen de szerelmemért azért kivételt tennék, ne csüggedj Brazília bébi majd még jövök.

Visszatérve Buenos Aires-re a szombatot azt relax-ban tölöttem és nagyon jól sikerült végre találtam egy helyet ahol van szauna, gőz, törökfürdő és stb stb minden ami wellness. Igaz az öltözőben a mérlegen ez a meglepetés várt...: 
Kemény még pár kiló mínusz és kiesek minden ruhámból... Lehet túlzásba vittem ezt a kardiót meg este nem eszünk témát. A hely nem több mint 1 órára van tőlem (forgalom függő) pont az Obelix lábánál a Köztársaság téren de már nagyon hiányzott. Reggel 8 kor felkeltem, 9re már ott is voltam fél 1re kipihenten felfrissülve már a Las Cuartetas-ban ettem a világ legjobb pizzáját, lekentem hozzá egy kis üveg fehér bort. Természetesen zseniális döntés volt tőlem, csatak részegen kellett haza mennem el is aludtam a buszon úgy ahogy kell, aztán ahogy haza értem folytattam a sziesztát, nagyon kiütött ez a 375cl 'szőlőszörp' így szauna után, majd mentem kosarazni. Annyira megtetszett ez a szombati program, hogy azóta bevezettem minden szombatra de a bort hanyagolom és csak mentes vízben utazok azóta. Még aznap este a jenkik megdumáltak, hogy menjünk el szórakozni aztán hagytam rádumálni magamat de kedvem nem is volt hozzá, szóval eleve nem is sikerülhetett jól plusz reggel 4re értem haza színjózanul, mert kikötöttem, hogy csak akkor megyek, ha nem leszek kötelezve alkohol tartalmú ital fogyasztására (itt az olyan mintha már hajnal 1-2 kor otthon lennél) Ez nagyon komoly kikötésnek számít velük szemben!!! :) Mintha Gombóc Arthúrral egy Norbi Update diétára kötnél egyességet. Ettől függetlenül sikerült 3 órát aludni, mert reggel még összefutottam Lacival. Elmentünk a Defense utcára, ez csak vasárnaponként üzemel. Kedvelt kiránduló helye turistáknak és nagyon kellemes megélhetési forrása a helyi zsebeseknek. Közben kiderült, hogy én már kétszer voltam itt de sose tűnt fel, hogy ez mindig vasárnap volt, tehát ismereteim továbbra is hiányosak! :) Akkor képekben is kifejezve:

Egy ilyen vasárnapi programnak teljesen jó. Mindenféle limlom porfogó szir-szart lehet venni. Az utca közepén mini karnevál, rengeteg kávézó, ha még nem utáltad meg az embereket akkor itt megfogod, egy gombostűt nem lehet leejteni. A Caminito-hoz képest annyival színvonalasabb, hogy nem agitálnak meg nem akarnak rád tukmálni semmit, tehát csendesek az eladók de jaj ha ránézel valamire vagy netán meg is fogod, már azonnal mondja, hogy mennyibe kerül, meg hogy miből van, meg hogy micsoda munka volt megcsinálni, ami pont nem érdekel senkit vagyis engem biztosan nem. Ki jött belőlem a magyar... Nem, nem loptam el semmit, hanem majd én alkudok... hát látszik, hogy ezeknek nem jutott a török meg cigány vérből... alkudni nem lehet csak nagyon de nagyon minimálisat, meg nem is divat, szóval nem erőltettem a dolgot. Pedig bennem volt, hogy alkudok vagy 50%-ot... de legalább megpróbáltam, igaz az eladó arcát minden esetben fel kellett volna venni... azt hitte, szerintem, hogy kandi kamera... :D 

Ja, anyum küldött ruhákat, tök jól eltalálta és nem kis meglepetésre még azokat is hiba nélkül elküldte, amiket külön kértem. :) Juj ez gonosz volt, ezt nem azért mondtam, mintha anyum szellemifogyi lenne csak nem gondoltam volna, hogy ilyen jól megérti abból, ahogy elmagyaráztam. Ezen felül extrának még elküldte Retteget Ivánt, íme egy sztár fotó róla:
Svájcot és még sok más helyett is már megjárt, szóval nagy világutazó és több mint már 10 éve meg van, Új-Skóciából(Kanada) érkezett. Ezen felül még küldött 3 könyvet egy Paulo Coelho - A zarándoklat - Egy mágus naplója, Rejtő Jenő összegyűjtöt művei 1 kötet és ezt nem tudom mire vélni és nem is tudom mire akart vele célozni de Gádor Bélától Néhány első szerelem története c. könyvet... Lehet hogy azért, hogy fagyos lelkivilágom egy kicsit felolvadjon vagy nem tudom, hogy miért de majd elolvasom és kiderül, hogy mi volt a célja. Lacitól külön kértem 2 zacskó Haribo gumicukrot, természetesen Duty Free-es extra nagy kiszerelést, mondanom se kell, hogy nem tartott ki tovább mint 4 nap, mondjuk Brandon is lelkesen segédkezett benne. Neki csínján adagoltam, képes lett volna, amikor nem figyelek hopp és már be is falta volna. Szeszt, pizzát és édességet olyan szinten képes eltüntetni, hogy hozzá képest ipari tanuló vagyok... Hihetetlen forma... Pálinkát is kértem de azt nem vállalta, hogy hoz félt hogy kifolyik meg elveszik meg ilyenek. Na ezeket megitattam volna belőle falnak is mennek az tuti, abból lett volna egy jó stroy... Jut eszembe, majdnem elfelejtettem, ezzel még adós voltam a tangós Palika! :DDD 

Annyira megtetszett ez a tangó feeling, hogy el is határoztam, hogy meg akarok tanulni ilyen alap dolgokat... Igen, szerintem mondanom se kell, hogy ez megmaradt az elhatározás képzeletibeli halmazban... Van valami ami már reálisabb és nem csak elhatározás marad. Most rajta vagyunk, hogy induljunk a WE RUN BUENOS AIRES 10K-án azaz 10 km futás, olyan mint nálunk a Samsung futás volt anno. Mondjuk nálam veszélybe került ez a project igaz csak November 12.-én lesz de én 3 napja sikeresen kifordítottam a bokámat még aznap lefotóztam a kórházban mondom majd publikálom, aztán meggondoltam magamat, mert botrányosan nézz ki és inkább nem sokkolnálak vele titeket, olyan mintha egy teniszlabdát varrtak volna be a bőröm alá. Mondjuk már eltelt 72 óra, már jobban nézz ki de még qrvára fáj és most egy hétig dolgozni se megyek. A másik bokámhoz képest olyan mint egy bébi mamuté... Most lett időm, hogy megnézzem azt a 200GB-nyi filmet amit eddig felhalmoztam. Ettől függetlenül rohadt unalmas az ágyban dögleni egész nap... Azt mondta a doki, hogy kb. 3 hét mire újra elkezdhetek futkározni. Valószínűleg túlterhelhettem magamat a rengeteg futással. Kosarzás közben sikerült félre lépni. Erről jut eszembe: 75 év fölött félre lépni már csak a 10. emelet ablakából izgalmas! :))) hehehe Még annyit, hogy Brandon (Rob igazoltan nem ért rá) volt az egyetlen akire számítani lehetett és vasárnap este 3 órát várt velem a kórházban kérés nélkül. Szóval minden tiszteletem érte és nagyon jól esett. Ilyenkor derül ki, hogy ki az akire lehet számítani, Roberto meg rohadjon el máskor felőlem el is patkolhat. Majd ha újra beteg lesz akkor foglalkozzon vele az akinek az anyját Bélának hívják... Csak idéznék tőle: "Ő már fáradt..." Ja ok bocsi, máskor majd úgy időzítem a baleseteimet, hogy ne legyen fáradt... Visszatérve! :) Nagyon leszeretném futni ezt a távot tehát minden errőmel rajta leszek, hogy sikerüljön felkészülni. Rob-al már kötjük a fogadásokat, hogy Brandon mikor adja föl, hányadik km-nél fogja azt mondani, hogy ok nekem ennyi elég és hol van a hideg söröm. :) Én a 3. és 4. közé raktam, Rob szerint már a 2.-nál már belustul, majd kiderül. Nekem a terv az, hogy 1 óra és 1 óra 10 perc között legyen majd az időm, majd meglátjuk. Lesz ami lesz akkor is starthoz fogok állni és le fogom futni. Most egy jó ideig megint nem lesz post, mert ugye nagyon akciózni nem tudok de aztán ne legyen igazam és majd lehet lesz valami amiről lehet majd írni egy jó kis bejegyzést. Addig továbbra is jót ne halljak senkiről! És kenjétek a lájk gombot szorgalmasan ha tetszett!!! :)) Decemberig biztosan élni fog a blog argentin része, aztán majd meglátjuk, hogy hol kötök ki és onnan folytatom!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enelfindelmundo.blog.hu/api/trackback/id/tr283263978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása