Life T!lt hatás...

 2011.07.28. 01:53

 Mi is ez a LifeT!lt? Egy egészséges életmóddal és edzés formákkal foglalkozó blog plusz nyomon követhető más emberek változása, akiket az író maga edz. Ez az oldal is szintén nagyban hozzájárult ahhoz, hogy amit ezidáig olvastatok és olvasni fogtok létezik a világhálon. Nagyon megtetszett a stílus, ahogy írja a Bence. Számomra Ő egy hiteles és egyben ritka életforma a mai világban. Az ilyen embereket kell megbecsülni, aki haszonszerzés nélkül végez közhasznú munkát és segít másoknak, ebben a g€ci kapzsi-kapitalista-kifordult világban, ahol semmi sincsen ingyen. Mondhatjuk, hogy 100%-ban egyetértek a gondolataival, világnézeteivel és a mindennapokkal kapcsolatos tapasztalataival, meglátásaival. Valószínűleg egy pár emberben most felmerül a 20 Forintos kérdés, hogy ez hogy a p.csba jön egy Argentínáról szóló személyes blog-ba??? A magyarázat nagyon egyszerű. Sehogy. Mivel ez a blog egyben rólam szól és ezt a edzést itt fogom végig csinálni. Szerintem érdekes lesz ez a kaland meg hátha más is kedvet kap tőle. Valójában ez a blog post váltotta ki ezt a folyamatot, amit most elindítok a ti szemetek láttára.

Egy nagyon egyszerű de hatásos és brutális edzést fogok végig csinálni két hónapon keresztül utána pedig természetesen nem az lesz, hogy ok lejárt a két hónap és "dobjuk el a kapát". Mindenképpen szinten fogom tartani a dolgot. Itt nem csak szimplán az edzés lesz a lényeg, hanem elég komoly kihívásnak fogom kitenni magamat és minden a fegyelmezettségemen fog múlni. Az okok nagyon egyszerűek, amint látjátok a decemberi Rio de Janeiro Project-et nagyon komolyan veszem a másik oldalon kíváncsi vagyok arra, hogy mennyire fogom vagy nem fogom átb@szni magamat és meg van-e az a tartásom, hogy ha elhatározok valamit, akkor azt végig fogom-e csinálni. Ugyanilyen elhatározás volt az is, amikor először megláttam a Butterfly (pillangó) trükköt zsetonokkal és pár hónap alatt sikerült megtanulni mind a két kézzel. Persze, amikor már az ember könnyen csinálja azt a többiek nem tudják, hogy hányszor kaptam dührohamot, amikor az ujjam közül esett ki kb. ötvenezerszer, plusz ki tudja, hogy hányszor b@sztam be a sarokba a zsetonokat káromkodva. Nem adtam fel és meg is lett az eredménye. És ez csak egy a sokból, hány ilyen trükk van, amiben ilyen elszánt voltam, mint például: az egykezes kártyakeverés, zseton átlövés stb... Minden álszerénység nélkül kártyával és zsetonnal nagyon nagy guru vagyok! :) A régi szép idők... Sajnos semmi se tart örökké. Ugyanerre a kitartásomra számítok, mint amit akkor megköveteltem magamtól annak érdekében, hogy megtanuljam ezeket a dolgokat. Vannak nagyon komoly nehezítő elemek eleve saját magam és ezenfelül nem mintha nem lenne elég, Mr. Brandon 'A Gringo', aki elég komisz alkesz, persze ezt tudjuk be annak, hogy még csak 21 éves. Múltkori hétvégi kalandunk is elég szépen alakult, ő egy üveg Captian Morgen-nek én meg egy üveg Smirnoff-nak estem neki. Ő kolával húzta fel én 100% S.K. facsart narancslével. Az eredmény az lett, hogy nekem megmaradt kb. 1 dl vodka, majd fogtam magamat dobtam egy nagy rókát a csapba és elmentem aludni. Ő állítólag egyedül maradt a konyhában és a félig üres poharával beszélgetett. Erre ő nem emlékszik én meg honnan tudnám hiszen boxer alsóban egy részeg tengerészt megszégyenítően horkoltam. Még annyi látványossága volt a dolgnak, hogy még este 11 se volt, elvileg elmentünk volna bulizni. Erről jut eszembe otthon volt egy ilyen story-m, amikor olyan 15-16 lehettem. Anyum meg nagyanyám volt otthon, apum éppen külföldön volt valahol. Péntek volt és valami osztály buli Eger $egglyukában a Kazamata sörözőben a Bazilika tövében. Anyum indulás előtt: "Fiam légyszíves éjfélre tessék haza jönni." Mondom ok. Erre mi lett 22.30-kor beállítottam hót-csuma-csatak részegen. Anyum jól edzett de most kitört egy ilyen félpánik, hogy Úristen mit szívott/szúrt/vett be a gyerek. Mondom anya nyugi, hisz előbb értem haza mint mondtad. Erre ő: -Igen az az idő stimmel csak az állapottal van gond... Kemény meló a gyerektenyésztés. :) Valószínűleg az élet meg fogja csinálni azt a viccet velem, hogy egy ugyanilyen terroristával fog megbüntetni, mint amilyen én voltam. Visszatérve Brandon-ra nem csak hogy nem veti meg a szeszt de imádja a pizzát, akárcsak én. Ebben viszont arra jutottam, hogy mivel a világ legjobb pizzáját és fagyiját itt csinálják Buenos Aires-ben, innentől kezdve havi kettőt engedélyezek magamnak, se többet se kevesebbet. Amiről viszont teljesen lemondok az az alkohol. Fájdalmas és érzelmes búcsút vettem tőle. Mi lesz így...??? :)

Akkor az edzés, mit is fogok csinálni vagyis ahogy már ezeket a sorokat írom már az első próbaedzés után vagyok, szóval arról is olvashattok, hogy mik voltak a tapasztalatok. Előtte még arról, hogy hogyan is lesz nyomon követhető a dolog. Szerkesztettem egy excel táblázatot, amiben vezetem az edzéseket és a futásokat. Mindent pontosan dokumentálok. Ennek az az oka: 1. nem bízok magamban és elkerüljük az önámítást és becsapást 2. jobban nyomon követhető a dolog 3. minden hétvégén egy fotóval fogom megörökíteni a fejlődést vagy nem fejlődést. 
Kajában nagyobb átállásra nem lesz szükség, mert a pizzát leszámítva helyesen étkezek az a szerencsém, hogy itt a zöldség, gyümölcs, hús nagyon olcsó, nagyon könnyen beszerezhető és nagyon jó minőségű. Minden adott. Gyorsfagyasztott kaját már szerintem több mint egy éve nem ettem és amióta nem élek Magyarországon nem rendeltem kaját egyszer se. Fehér kenyér nincsen.
A fizikai állapotbon szerencsére jó, 8 hónapja folyamatosan sportolok heti 3-4x kisebb nagyobb megszakításokkal a munkával kapcsolatos utak miatt. Tehát nem voltam először a teremben.

Akkor lássuk a titkot mitől fogok megnőni akkorára mint egy 120kg-os ezüsthátú hím gorilla. :) Hahaha na jó ezt még akkor se ha kívánhatnám a Jó Tündértől. Nézzük a programot. 4 kg-os kézi súlyzóval bicepszezés 50X, fekvőtámasz 15X, húzódzkodás 10X és ezt egy olyan kombóval megtoldva, hogy csökken piramisban, azaz 50-15-10, 40-15-10, 30-15-10, 20-15-10, 10-15-10, 2 gyakorlat vállra, egy 8 perces P4P hasazás, Cooper futás (12perc) és ezenfelül 3x járok kosarazni. A hét úgy lesz felosztva, hogy Hétfő-Szerda-Péntek az összes gyakorlat, amit egyben leírtam és Szerda-Szombat-Vasárnap pedig kosárlabda. Igen a szerda az durva lesz, mert megcsinálom az edzést és utána meg fogom magam és játszani fogok.

Ma végig csináltam ezt az edzést mondhatjuk úgy hogy 80%-ban sikerült. A bicepsz rész és a fekvőtámasz azzal nem volt gond a végé már nagyon kemény volt. Itt annyi változtatás lesz, hogy 4kg-val kezdtem de éreztem, hogy többel is menne de mivel 5 kg-os súly nincsen, így marad ez egy ideig. Szünet nélkül zavartam le a piramist. Mit ne mondjak kemény, nem cukrozza a fikát. A következő edzésen pénteken megpróbálom a 6kg-val, hogy mennyire fogom bírni. A felhúzódzkodással már volt probléma, mivel sajnos saját testsúllyal nem megy, így ott még a gépre vagyok szorulva, hogy segítsen benne de remélem egy hónap múlva már nem lesz rá szükség. A futással nem volt gond abban jó formában vagyok egy 12 km/h-ban futottam végig a 12 percet és az utolsó egy percben felvágtam 15-re. Itt az a cél, hogy 20 percet fussak végig ebben a tempóban. Ezután lekentem a hasazást a videó szerint (qrva jó ez az iPhone :)) Na a hasazás ebben a P4P formában kibaszott brutális az utolsó azaz 8. gyakorlatot nem tudtam szabályosan végig csinálni de végig csináltam ahogy tudtam. Már alig vártam a hangot, hogy kimondja: Workout Complete. Ezután az edzés után, amikor sétáltam haza sokkal jobban éreztem magamat, mint amikor előtte a súlyokkal majomkodtam. 

Összegezve nagyon bejön ez az edzés. Amint látjátok van benne min korrigálni és fejlődni. Már akkor nagyon boldog leszek, hogy P4P-et gond nélkül végig tudom csinálni és saját súllyal csinálom majd a húzódzkodást. 14. napon rakom fel a 0. nap és a 14. nap fotó összehasonlítást.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enelfindelmundo.blog.hu/api/trackback/id/tr13106202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása