Egy kis warm up téma...

 2011.07.02. 22:06

 Egy kicsit elragadott ez a blogírás dolog meg a pozitív visszajelzések és már fejben elkezdtem előre kitalálni témákat és post-okat... Persze csak akkor ha nem vetítetek, mert akitől eddig kérdeztem, hogy mit szól hozzá mindenki azt mondta, hogy így jó meg úgy jó... Remélem nem kamuztok ti kis piszkok! Nyugodtan szóljatok ha sz@r! :) Pár napja el is kezdtem az egyik ilyen előre kitalált és kigondolt post megírását és egyszerűen nem ment. Totál lefagytam és egyszerűen nem tudtam írni 5 mondatnál többet és az az 5 mondat is többször olvasás után is borzalmasan sz@rnak és erőltetettnek találtam. Meg is ijedtem egy kicsit, hogy akkor most mi lesz de aztán rájöttem, hogy az előző post-ok azért mentek olyan könnyen, mert csak azt írtam ami az eszembe jutott semmi tervezgetés nélkül. Így maradok annál ami már bevált és nem kísérletezgetek. Erre a blogírásra ebben a formában és ebben a stílusban nem lennék képes otthon. Teljesen más lenne a szitu, így jelen esetben teljesen őszintén írhatok magamról és mindarról amit megélek és azt hogyan élem meg. Ennek az oka nagyon egyszerű: 12.000 km ez akkora szabadságot ad, amitől valódi, életszagú és szókimondó lehet ez a blog. Tehát továbbra is le fogom írni nyíltan a véleményemet mindenről! :)

Na akkor evezzünk vissza újra Argentin vizekre. Egy kis sportérdekesség, pont egy hete történt, hogy a River Plate focicsapat kiesett az élmezőnyből és a B folytathatja a működését. Mondjuk ez nálunk is megtörtént, hogy a FRADI a B csoportban játszott le egy évadot és utána térhetett vissza, miután megnyerte. Itt benne van a pakliban, hogy szétesnek és a B-ben ragadnak... Mondjuk annyi a különbség, hogy nálunk a foci mindenféle szempontból a legmélyebb ponton van azaz no comment kategória, a bányász béka $egge alatt egészen pontosan. Hol van már Puskás Öcsi bácsi és az Aranycsapat által képviselt szenzációs, híres magyar foci? Gyerekek, amit Puskásék csináltak az olyan színvonal volt, amire még itt Argentínában még velem egy korú srácok is ismerik és tisztelnek. Ettől függetlenül nekem az a véleményem, hogy azt a meccset eladták a németek ellen és ezért nincsen VB bajnoki címünk. Ne vicceljünk már, nem volt ellenfelünk olyanok voltunk mint Kanada a jégkorongban.... Verhetetlenek... A mostani helyzet egy rossz paródiája a múltnak... Ezen már kár agonizálni, helyette van viszont vízilabda szerencsére jelenleg abban nincsen ellenfelünk. Reméljük ezt nem fogják szétbaszni mint a focit... 

Egy kis háttér infó erről a csapatról, hogy jobban értsük a post-ot. A csapat teljes neve River Plate Aruba és 1901-ben alapították. 2000-ben a FIFA a XX.sz. legjobb argentin klubnak választja meg. 33 bajnoki címük van és 1986-ban megnyertek minden létező sorozatot: Bajnoki cím, Libertadores kupa, Interkontinentális kupa és az Argentin válogatott. Tehát nem egy Megye XXIII. csapatról van szó. A River-nek és a Boca-nak van a legtöbbi fanatikusa az országban és ezeknek a csapatoknak a foci huligánjai évi háromszor csapnak össze egymással, igazi háborús hadszíntérré téve a stadiont és környékét. Most se történt másképpen csak most annyi különbség volt, hogy Boca ebből a buliból kimaradt. Annyi reményük volt ezeknek a szerencsétleneknek, hogy Belgrano ellen 2 góllal kell nyerniük és akkor nem esnek ki. Mondanom se kell már a meccs előtt azt mondtam, hogy kizárt, hogy sikerülni fog. Ilyen teherrel meg nyomással egy sportoló se tud jól teljesíteni nem hogy 11 ember külön külön. Plána, hogy ilyen állatok a szurkolók és tudták, hogy mi lesz ha kiesnek. Jól is jósoltam 1-1 lett úgy hogy még tizenegyeset is rúghatott a River, amit KIHAGYOTT!!!!!!!!!! Meg is érdemlik de hozzáteszem nem ezen a meccsen múlott a kiesés hanem az összes többi a szezonban lejátszott meccsen... Utána meg úgy bőgtek mint a fürdős kurvák. Csak a nyertesnek van joga a sírásra a többi húzzon a pics@ba... Szánalmas... Az előző vesztes meccsek után kellett volna bőgni, hogy milyen sz@rul játszottak és észbe kapni, nem most, amikor már elment a hajó. Ahogy mások is megjósolták és én is a lefújás pillanatában elszabadult a pokol. Az egész stadiont úgy ahogy van egy az egyben szétverték. Hetvenen sebesültek meg súlyosan, 1 rendőr meghalt majd a következő napokban több öngyilkosság is volt... A TV-ben néztem végig élőegyenesben, hát mit ne mondjak ami nálunk volt 2006-ban azzal erősen versenyben van. Csak annyi különbséggel, hogy a rendőrök csak nézték az eseményeket és nem mertek semmit se csinálni, ha elkezdenek "intézkedni" akkor ott helyszínen végzi ki őket a tömeg... Én meg előzőnap találtam ki, hogy pizzázni akarok a Las Cuartetas-ban este. Mondom bánja a tököm én akkor is ott fogok enni. Az étterem meg pont a belváros központjában van szinte az Obelix mellett. Olyan este 9 felé érhettünk oda és mi fogadott? Az Obelix egész környékét rohamrendőrök, vízágyús rendőrautók és több száz rendőr biztosította, mert féltek, hogy a csürhe arra téved és szétveri a várost de nem lett semmi. Pedig megnéztem volna ezt az összecsapást ha már a budapestiről lemaradtam... :) A vicc az egészben, hogy most zajlik a Dél-Amerika Kupa (nálunk EB) és a River stadionja az Estadio Monumental az, ami méretre a legnagyobb és legnagyobb befogadóképességű. Úgy tervezték, hogy majd itt lesz a döntő... na erre kíváncsi leszek, hogy 3 hét alatt mennyire tudják majd kipofozni... Itt a focinak nagy nagy közéleti szerepe van, olyan mint a politika szinte, rendszeres napi téma. Az emberek hihetetlen fanatikusok. Itt ha fociról van szó nem ismernek viccet, ettől már csak a brazilok megszállottabbak. Egyik itteni ismerősöm azt mondta, hogy ha ez Brazíliában történik egy ilyen múltú csapattal mint a River akkor már egész Rio de Janeiro lángokban égne! :) Haha nem gondoltam volna, hogy valaha is fociról fogok írni ennyit... Pláne, hogy nem is szeretem de azért emellett a téma mellett nem mehettem el szó nélkül! :) Nem sokára jelentkezem a következő post-al amiben már nem lesz foci, viszont én minden mennyiségben! :))))

Címkék: foci botrány kupa labdarúgás kiesés fifa river huligánok dél amerika buenos aires argentina plate

A bejegyzés trackback címe:

https://enelfindelmundo.blog.hu/api/trackback/id/tr533033537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása